pondělí 10. července 2017

Proč píšu a stručné představení mé maličkosti

Zdravím všechny, kteří zabloudili v těchto horkých letních dnech na blog dalšího bažanta medika:-D.

Znáte tu euroforii, když se vám konečně podaří něco, po čem jste dlouho toužili? Tak právě tenhle pocit je mým hnacím motorem, abych si začala vést tento internetový deníček :-). Sice ještě nevím, jak dlouho můj blog vydrží, protože tuším, že s příchodem prvních podzimních dnů a týdnů na fakultě s nimi přibudou větší a větší studijní povinnosti, a myslím, že budu ráda, když budu ráda. Ale starosti jsou teď ještě daleko začínáš za dva měsíce .

Proč píšu?

Jak už jsem zmiňovala výše je to ta prvotní euforie, že jste tam, kam jste vždy chtěli. Dalším důvodem je to, že olomouckých blogů od všeobáků je málo oproti ostatním fakultám, takže mi to v daný moment přišlo jako dobrý nápad. Samozřejmě nesmím zapomenout na olomouckého bloggera Zhrzeného, jehož cenné informace mi pomohly při rozhodování, proč si vybrat právě Olomouc. Tímto moc děkuji :-). Také mě samozřejmě motivovalo, že jsem poslední rok na střední škole hltala blog Zatím Nadšené, kterou velmi obdivuji za její přístup a celkově ochotu nám prváčkům i všem ostatním kdykoliv pomoct, a blog Bloncky, jejíž ironii a sarkasmus miluju. No a abych se dostala k jádru věci, když čtete jejich blogy, obdivujete je a pak se dostanete na medicínu, tak si samozřejmě najednou připadáte velmi důležitě, když si blog založíte taky :-D. Tuhle poslední větu berte s nadsázkou, zatím za sebou nemám ani jeden test, ani zápočet, ani zkoušku. Ale sebevědomí á la velký doktor musí být :-D že ty ho máš tak hodně, že . No a v neposlední řadě zmíním ještě můj zcela sobecký důvod, a to že bych si chtěla svoje studium zdokumentovat. Teď to zní asi hodně vtipně, protože ani nevím, jestli mi ta škola půjde a zůstanu tam, každopádně tento důvod byl pro mě asi nejdůležitější při rozhodování, jestli si blog založit, nebo ne.

Kdo jsem?

Pilná studentka, spolužáky na gymplu označovaná jako šprtka, která nemá jiné zájmy než školu, což nebyla vůbec pravda. Ale co si o mně ostatní mysleli mi bylo celkem jedno, protože jsem měla svůj sen a za ním jsem si šla. Prostě taková pilná včelička, normální holka ani génius, ani blbá, která se rozhodla, že prostě studium na vyšším gymplu hecne a zkusí se dostat bez přijímaček. No a protože mám tak trochu více buldočí povahu, tak se mi to s přispěním hodně štěstí povedlo. A tak jsem koncem ledna letošního roku posílala na medicíny žádost o přijetí bez přijímacích zkoušek, kterým bylo díkybohu vyhověno :-). Byl to naprosto opojný pocit vítězství, když si člověk přečetl, že je přijat, slovy se to nedá popsat :-). Ale zpátky do reality. Měla jsem obrovské štěstí, protože jak již mnoho z vás jistě ví, pro Olomouc byl tento rok poslední, kdy brali uchazeče bez přijímací zkoušky. Pokud vím, tak Hradec o tom již také přemýšlí. A ostatní fakulty nevím. Jestli je to dobře, nebo ne, je na zvážení každého z vás. Jen bych ráda zopakovala  to, co jsem napsala na asku, že teď už jsme všichni na stejné lodi a je jedno, kdo šel na průměr nebo přes přijímačky.

Pěkné prázdniny všem :-)

Medička




4 komentáře:

  1. Ahoj spoluzačínající medičko :-D Tak vidím, že pocity jsou u všech stejný, i přes to, že moje vlna nadšení přišla až po přijímačkách. Hlavně v rodině už mě mají všichni napůl za doktorku, a já ještě ani nenastoupila do prváku :(:-D Každopádně hodně štěstí v Olomouci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kolegyně :-D, tak jsem moc ráda, že je to tak i u Tebe :-). Pokud Tě vidí rodina jako napůl doktorku, máš aspoň další skvělou motivaci :-). Taky Ti přeji hodně štěstí a těším se na tvé články z 3.LF :-)

      Vymazat
  2. ňuňu maličké medické, držím palce nech ti to celé vydrží a anatómia nech ťa fascinuje už navždy. :D
    budem ťa pozorne sledovať :)

    OdpovědětVymazat