sobota 22. července 2017

Zápis ke studiu aneb už se nám to blíží

Ahoj,

dnes jen takový rychlý a stručný článek :-).

Konečně už za sebou máme zápis a jsme oficiálně studenti lékařské fakulty. A je to prostě a jednoduše boží :-). Dokonce musím říct, že je to ještě lepší pocit, než když mi přišel dopis, že mě vzali. Teď je to už konečně oficiální a nikdo nám to nevezme. Za sebe taky musím říct, že když jsem odcházela po zápisu domů, věděla jsem, že se mi začal plnit můj největší sen, na který jsem čekala celý gympl. A ačkoli to bude pracné a vyčerpávající, chci si ten sen zrealizovat úplně. Hrozně se na to těším!



Jak to tedy probíhalo?

Zápis probíhal v jedné z poslucháren v 1. patře nové přístavby. Dozvěděli jsme se potřebné informace ke studiu jako přihlášení do systému, zápis do rozvrhu, vyzvednutí ISICU, kdy a kde začínáme atd. Mezitím jsme vyplňovali kartu s našimi osobními údaji a nakonec vypisovali index, který se mi hrozně moc líbí (hlavně ten obal), takže přikládám foto :-D. Celá administrativa trvala zhruba dvě hodiny a pak už jsme vyšli ven jako medici :-).



Co nás teď čeká?

Někteří (a já doufám, že většina) pojedeme na adapťák pořádaný mediky z vyšších ročníků, který se bude konat na konci srpna v Olomouci ve dvou termínech. Určitě to bude super, takže jestli někdo váháte, určitě jeďte. Bude to fajn :-). Za pár dnů potom nás čeká zápis do rozvrhu, což bude asi sranda, jak to tak vypadá. Snad z toho nespadne síť :-D. A potom už nastupujeme do školy a všechen ten kolotoč může začít :-).

Užívejte prázdniny :-).

Medička

PS.: Normálně takhle pozitivní nejsem, postupem času s dalšími články to poznáte :-D. 

Žádné komentáře:

Okomentovat